.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دستگیری آرايشگر جاعل در بابل

فرمانده انتظامي بابل از دستگيري يک آرايشگر در روز گذشته خبر داد که با استفاده از شناسنامه هاي جعلي اقدام به افتتاح حساب جاري و فروش دسته چک در اين شهرستان مي کرد.

به گزارش شمال نیوز ، سرهنگ "علي رستمي" روز يکشنبه به ایرنا گفت : ماموران پليس اطلاعات و امنيت عمومي بابل در پي کسب خبري از منابع اطلاعاتي مبني بر اينکه شخصي با عنوان جعلي اقدام به افتتاح حساب جاري در برخي از بانکهاي اين شهرستان کرده و از اين طريق کلاهبرداري مي کند در صدد دستگيري فرد خلافکار بر آمدند .
وي اظهارداشت : ماموران پس از اطلاع از اين موضوع با انجام تحقيقات فني و پليسي از کساني که با نام آنان حساب تقلبي در بانک ها افتتاح شده بود و نيز پس از بررسي مدارک ارائه شده براي افتتاح حساب هاي تقلبي موفق شدند يک نفر را دستگير کنند .
وي ادامه داد : متهم در تحقيقات فني و پليسي اظهارداشت : با سرقت شناسنامه هاي افراد و ارائه مجوز واحد صنفي آرايشگري خود که قبلا به آن اشتغال داشته و همچنين دستکاري در آن اقدام به افتتاح حساب دربانکها کرده و سپس چک هاي اخذ شده را به فروش مي رساند .
فرمانده انتظامي بابل بيان داشت : چهار نفر از همدستان وي که در خريد چکهاي تقلبي و انجام کلاهبرداري با نامبرده همکاري داشتند شناسايي و پس از دستگيري با تشکيل پرونده تحويل مراجع قضايي اين شهرستان شدند .
سرهنگ" رستمي " از مردم خواست تا از قراردادن مدارک شاسايي خود تحت هر عنواني به افراد غير قابل اعتماد خودداري کنند و در صورت مواجهه با موارد مشکوک مراتب را سريعا به پليس 110 اعلام کنند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.171 seconds.